ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ТВЗК «Київський
національний академічний театр оперети»
11.01.2018 № 02-1.0.1-10
ПРАВИЛА
Супроводу осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення
в театрально-видовищному закладі культури
«Київський національний академічний театр оперети»
1. Загальні положення
- Правила супроводу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (далі – Особи, що потребують допомоги) в театрально-видовищному закладі культури «Київський національний академічний театр оперети» (далі –театр) (далі – Правила) розроблено з урахуванням заходів, визначених Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні“, Конвенцією про права осіб з інвалідністю та з метою забезпечення реалізації державної політики щодо створення безперешкодного життєвого середовища для Осіб, що потребують допомоги на території театру, забезпечення права таким Особам на безперешкодний доступ до приміщень театру, зручності та комфортності перебування в театрі Осіб, що потребують допомоги, створення умов для високоякісного обслуговування персоналом театру та забезпечення Особам, що потребують допомоги, можливості вести незалежний спосіб життя і на рівні зі всіма громадянами брати участь у громадському, культурному житті суспільства тощо.
- Цими Правилами визначається порядок доступу Осіб, що потребують допомоги, до приміщень театру для перегляду вистав, концертів, заходів та отримання послуг і спілкування з персоналом, порядок взаємодії персоналу і служб театру з Особами, що потребують допомоги та між собою.
2. Порядок доступу до приміщень театру
Осіб, що потребують допомоги
2.1. Вхід до театру здійснюється по сходах, що ускладнює та/або унеможливлює самостійний доступ у його приміщення Осіб, що потребують допомоги. Для отримання допомоги щодо доступу в приміщення театру перед початком вистави (не раніше 45 хвилин до початку вистави) Особам, що потребують допомоги, необхідно знаходитися перед центральним входом (середні двері) та зв’язатися за телефоном (044) 287-26-30 з черговими головними адміністраторами або скористатися кнопкою виклику чергового адміністратора, щоб домовитися про допомогу.
2.2. Головний адміністратор та/або будь-який черговий адміністратор спускається до Особи, що потребує допомоги, разом із Службою супроводу.
2.3. У разі якщо Особа, що потребує допомоги, звертається до театру з метою отримання інформації про послуги театру та придбання квитків на вистави театру, головний адміністратор забезпечує їй можливість задовольнити потреби, передбачені цим пунктом Правил.
2.4. У тому випадку, якщо Особа, що потребує допомоги, звертається до театру з метою перегляду вистав/концертів/заходів, головний адміністратор повідомляє про це Службу супроводу театру для забезпечення супроводження.
2.5. Служба супроводу вживає заходів щодо транспортування Особи, що потребує допомоги, разом з інвалідним візком або окремо Особи та інвалідного візка, спеціальної апаратури та обладнання, якими вона користується у всіх складних місцях театру та до глядацької зали, де разом з адміністратором її розмішують для перегляду вистави:
2.5.1. При наявності можливості та, у разі згоди Особи, її залишають у візку, який розташовують у проході глядацької зали театру в безпечному та зручному для перегляду вистави місці;
2.5.2. Якщо відсутня можливість та/або згода Особи на її розміщення згідно з пунктом 2.5.1 Правил, її розміщують на місце згідно з придбаним квитком, а візок передається черговим адміністратором на зберігання у гардероб.
2.6. Консультативна допомога щодо напрямків руху, забезпечення супроводу Осіб, що потребують допомоги, по приміщенню театру та, при потребі, надання фізичної допомоги покладається на головних адміністраторів театру та Службу супроводу