s.lytvynenkoСвятослав Литвиненко належить до плеяди відомих  українських диригентів, які органічно поєднують в собі високий професіоналізм, самобутній стиль і манеру диригування, досконалу техніку, яскравий сценічний артистизм.

Святослав Литвиненко закінчив факультет оркестрового диригування у  Національній музичній академії,  клас народного артиста України Вадима Гнєдаша.  Упродовж багатьох років він був диригентом Заслуженого симфонічного оркестру Держтелерадіо  України. Саме у цьому колективі відбулося його творче зростання і надбання величезного диригентського досвіду. За 10 років роботи  з симфонічним оркестром  Українського радіо він здійснив близько чотирьохсот записів до фонду радіо, переважна більшість яких – це твори сучасних  українських композиторів:
Є. Станковича, Б. Лятошинського, Л. Дичко, К. Домінчена, Г. Майбороди, І. Шамо,
І. Карабиця тощо. В також має  численну кількість записів з провідними оперними співаками, зокрема А.Кочергою, Л. Остапенко, Т. Циполою, А. Мокренком та іншими.

У 1983-1989 роках С. Литвиненко був  головним диригентом Київського державного театру оперети, де здійснив постановку 15 музичних вистав, зокрема: «Баядера» та «Принцеса цирку» І. Кальмана, «Царевич» Ф. Легара, «Севастопольський вальс»
К. Лістова, «Собор Паризької богоматері» В. Ільїна, «Сорочинський ярмарок» О. Рябова. З цими виставами театр успішно гастролював  у Польщі, Словаччині, Болгарії, Югославії, Угорщині.

Сьогодні народний артист України,  професор, С. Литвиненко очолює один з провідних вітчизняних  музичних колективів – Академічний оркестр народної та популярної музики Національної радіокомпанії України, викладає оркестрове диригування у Національній музичній академії ім.П.Чайковського. У Київському національному академічному театрі оперети  С. Литвиненко працює за сумісництвом з грудня 2008 року, а у 2009 році він став диригентом-постановником унікального масштабного проекту — оперети «Сорочинський     ярмарок»  О. Рябова  за  М. Гоголем, великої синтетичної  музичної вистави з яскраво вираженим національним колоритом. Під час постановки перед музикантом постало складне завдання: зробити  прийнятнішим для сучасної аудиторії оперету, яка була написана Олексієм Рябовим ще за минулої епохи. З цією метою разом із режисером-постановником Б. Струтинським було розширено матеріал вистави, додано музичні й танцювальні номери, які створив запрошений композитор Богдан  Кривопуст. Не випадково вплітаються до музичного полотна вистави й твори Модеста Мусоргського, який дуже цікавився цією повістю з гоголівських «Вечорів на хуторі поблизу Диканьки» і навіть побував  в Україні, щоб відчути народний колорит, записав народні пісні, познайомився з побутом і надихнувся не тільки місцевими пейзажами, а й містикою «червоної свитки» та інших українських див. Не забули автори нового прочитання «Сорочинського ярмарку» і про народні пісні, які теж включено до синтетичного музичного наповнення вистави. Завдяки цьому створюється чіткий візерунок, який робить музичну складову вистави цільною.

У 2010 році н. а. України С.І. Литвиненка як диригента-постановника у складі постановчої групи було відзначено премією «Київська пектораль» у номінації «За кращу музичну виставу».